2022-2023 оқу жылына жоспар (психолог)
Ж.Қаипов атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2022-2023 оқу жылы
Жұмыстың мазмұны | Мақсаты | Мерзімі | Жауаптылар | Әдістемелер атауы | Қайда қарастыры лады? | ||
Психодиагностикалық бағыт | 1. 1-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу. Әр сыныпқа келген оқушылармен танысу./ 1-11 сыныптар / | 1- сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын, ойлау қабілеттерін зерттеу. «Менің отбасым» сурет бойынша әңгімелесу (м.п. №1, 40 бет) | 1 тоқсан | Педагог – психологтар Ата-аналар Сынып жетекшілері | И.Керн әдістемесі (м.п.д. 7 бет) | Сыныптың ата-аналар жиналысында Педконсилиумда | |
2. 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін зерттеу, сабақтарына қатынасу. | Орта буынға бейімделуін анықтау | Қыркүйек | Пед/психолог Пән мұғалімдері Сынып жетекші. | Түймедақ әдістемесі | джо | ||
3. 1- сынып сабақтарына қатынасу | Бейімделуін анықтау. | Жыл бойына | Педагог-психологтар | ||||
4. 5-11 сынып аралығында сауалнамалар алу | Ой-өріс дамуының деңгейін анықтау 13 бет Қызға қырық үйден тию (баяндама) | Қыркүйек | Пед/психолог Сынып жетекшілері | Төртінші артық әдістемесі | джо | ||
5. 5-сынып оқушыларынан эссе алу. | Оқушылардың бейімделу деңгейін анықтау. (пәндік оқуға бейімдеу) | Қазан | Педагог – психологтар Сынып жетекшілері | «Мен орта буынға көштім» | джо | ||
6. 11-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | Ынталандыру,қолдау | Қазан | Педагог – психологтар Сынып жетекшілері | «Өз жауыңды жой»,»Өмір қандай керемет»тренингтер | Директор жанындағы кеңес | ||
7. Мектеп алды даярлық тобының оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу . | (түстерді, көлемді, ажырату, ) | Қазан | Педагог – психологтар тәрбиешілер | Эмоционалдық ойындар | Ата-аналар жиналысын-да | ||
8. 5-11 сынып оқушыларынан шығарма алу. | Суицидтік мінез-құлық деңгейін анықтау Стресс тесті | Қараша | Педагог-психолог | «Мен өмірді сүйемін» шығарма | Сынып жетекшілер семинарын да | ||
9. Бастауыш, орта сыныптардан анықталған дарынды оқушылармен зерттеу жүргізу. | Дарынды баланы тану және анықтау | Қараша | Педагог – психологтар Сынып жет. | Ұғымдарды салыстыру | Мектептің «Дарын» отырысында | ||
10. 2-3 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу. | Оқу әрекетін қалыптастыру | Қараша | Педагог – психологтар | Д.Б.Эльконин «Графикалық диктант» | Сынып жетекшілерінің семинарында | ||
11. 11 – сынып оқушыларының кәсіптік бағыт – бағдарына зерттеу жүргізу. | Мамандықты таңдау бейінін анықтау «Мамандығым менің мақтанышым» Пікір талас | Желтоқсан | Педагог – психологтар | Не үшін бұл мамндықты тандадым? Кеңесу Менің көңіл-күйім | Сынып жетекшілер жиналысын да | ||
12. Мектеп ұжымымен сауалнамаларын жүргізу. | Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас (баяндама) | Желтоқсан | Педагог – психологтар | «Дау-дамайға жақынсыз ба?», «Қарсылық білдіру деңгейіңіз қалай? Кеңесу | джо | ||
13. 7-11 сынып оқушыларынан сауалнама алу | Теппинг тесті (Е.П.Ильина) | Желтоқсан | Педагог-психологтар | Сауалнама Әңгімелесу (әр түрлі мәселелер бойынша) | джо | ||
14. 4 – сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу. | Қорғану қабілетінің деңгейін анықтау | Қаңтар | Педагог – психологтар | «Жаңбыр астындағы адам» тесті | Сынып сағаттарын-да | ||
15. 9 – сынып оқушылары мен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу. | 9 сынып оқушысының кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған диагностикалық дәптер арнау | Қаңтар | Педагог – психологтар | Кәсіби бағдар бойынша сауалнама авт.бағ | Сынып сағаттарын-да | ||
16. 6 -11 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу. | Суицидалды мінез-құлқын анықтау. | Ақпан | Педагог – психологтар | Филипстің мазасыздықты тесті | Сынып жетекшілер семинарында | ||
17. 6,7,8 – сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Ақпан | Педагог – психологтар | «Тұлғаның өзін-өзі бағалау» әдістемесі | Сынып сағаттарында | ||
18. 9, 10 - сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | Оқу әрекетіндегі басты қызығушылық-тарымен пәнге деген қарым-қатынасын анықтау. | Наурыз | Педагог – психологтар | Штур тесті тапсырмалар | Сынып сағаттарында | ||
19. 5 – 11 сынып оқушыларынан сауалнама алу. | Депрессиялық көңіл –күйін анықтау | Наурыз | Педагог – психологтар | Эгоцентризм, дарашылдық тесті | Сынып жетекшілер семинарында | ||
20.7-11 сынып оқушыларымен тренинг | Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу | наурыз | Педагог- психологтар | Тренинг «Біз біргеміз!» | Директор жанындағы кіші кеңесте | ||
21. 4 – сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын, дамуын зерттеу, сабақтарына қатынасу | Психологиялық ерекшеліктерінің деңгейін анықтау. | Сәуір | Педагог – психологтар Сынып жет. | «5 сыныпта мен...» эссе | Педконсилиумда | ||
Түзету-коррекциялық бағыт | 1. 5 – сынып оқушыларымен түзету-коррекциялық жұмыс жүргізу. | Бейімделу кезінде қиналған оқушыларға психологиялық көмек беру. | Қазан | Педагог – психологтар Сынып жетекшілері | Тренингтер: «Ғажайып саусақтар», «Кактус», «Ашық хат»,жаттығулар «Менің ортам» | Педагогикалық кеңесте | |
2. 5-11 сынып оқушылары арасынан суицидалды мінез – құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы | Психологиялық көмек көрсету. | Қараша | Педагог – психологтар | «Адам.Үй. Ағаш»,»Мимика» «Өз жауыңды жой», «Кори дор» «Өмір қандай керемет!» | |||
3. Ұжым мүшелерімен түзету – коррекциялық жұмыс | Агрессиялық мінезден арылуға көмек беру. | Желтоқ сан | Педагог – психологтар | Тренингтер: «Мимика», «Орманға саяхат» | |||
4. 4 – сынып оқушыларымен түзету – дамыту жұмысы | Қорғану қабілеті нашар оқушыларға көмек беру. | Қаңтар | Педагог – психологтар Ата-аналар Сынып жетекшілері | Психология лық жаттығулар «3 тілек» | Ата – аналар жиналысында | ||
5. 5 – 11 оқушыларынан аутодиструктивті мінез – құлық танытқандармен түзету жұмысы | Өмірді сүюге, жасқсы көруге ұмтылдыру. | Ақпан | Педагог – психологтар Ата-аналар Сынып жетекшілері | «Өз жауыңды жой», « Өмір қандай керемет!» | |||
6. 5 – 11 сыныптар арасынан депрессиялық көңіл – күйі басым оқушылармен түзету жұмысы | Психологиялық көмек беру. | Сәуір | Педагог – психологтар Ата-аналар | Топтық ,жеке кеңес | |||
7. 11-сынып оқушыларымен түзету жұмысы. | Қорқыныш, қобалжу, стресс сезімдерін арылту. | Сәуір Мамыр | Педагог – психологтар | «Ашық айтатын болсам», «Мен күштімін», «Сиқырлы қалам» | |||
8.Келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында оқушылармен тренингтер өткізу | Жыл бойына | Педагог-психологтар | «Егер олай болса» «Менің атым» | ||||
2. 1-сынып оқушыларымен жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесін шығару | Нәтижемен таныстыру. | 1 тоқсан | Педагог – психологтар | Ата – аналар жиналысында | |||
3. Аудандық тамыз семинарына қатынасу | Тәжірибе алмасу. | Жыл бойы | Педагог – психологтар | Тәжірибе алмасу | |||
4. Тәртібі мен мінезінде ауытқушылық байқалған оқушылармен жұмыс жүргізу | Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу. | Қараша | Педагог-психологтар | «Өз құқығыңды білесің бе?» ой бөлісу | |||
5. «Дау-дамай оның алдын алу жағдайлары» Баяндама. | Дау-дамайдың алдын алу. | Желтоқ сан | Педагог-психологтар | Баяндама | Джо | ||
6. «Баланы жәбірлеудің қасіреті» Баяндама | Суицид жағдайының алдын алу. | Қаңтар | Пед/психолог Ата-аналар Мектеп ұжымы | баяндама | Жалпы ата-аналар жиналысында | ||
7. «Балаңыз дұрыс дамып, жетілуіне ата-ананың тигізер әсері » Баяндама | Ата-аналардың білімін көтеру. | Ақпан | Тәрбиешілер Ата – аналар | кеңес | Шағын орталық-тағы ата-аналар | ||
8. «Бала өмірдің басты құндылығы» Баяндама | Ата-аналармен мұғалімдерге кеңестер беру | Ақпан | Педагог-психологтар | Жарнамалау, кеңестер | жиналысында | ||
9.Аудандық жас өспірімдер бөлімінің инспекторлары мен кездесу ұйымдастыру. | Қылмыстың алдын алу. | Наурыз | Пед/ психологтар Сынып жет. | семинар | Оқушылар ұйым жиналысында | ||
10. Ерекше назардағы балалар мен жұмыс. «Жазғы демалысыңды жоспарладың ба?» | Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу. | Мамыр | Педагог – психологтар | эссе | |||
11.Мектепішілік «Сенім жәшігінің»жұмысын жандандыру | Оқушылар хаттарын мұқият оқып,акт толтыру,көмек беру | Үнемі | Педагог-психологтар | ||||
12. «Тәуекел» тобындағы мен «Сәтсіз жанұя» отбасы балаларымен жұмыс | Сауалнама,бақылау отбасына рейд жүргізу | Ай сайын | Педагог-психологтар | Тренинг | |||
13.Оқушылардың сабақтан тыс кезіндегі іс-шараларға тиімді белсене қатысуын ұйымдастыру | «үйірме,спорт секциясы,ән-би,сурет,кітапхана,саяхат т.б.» | Үнемі | Педагог-психологтар | Бағыт беру | |||
Консультациялық,профилактикалық бағыт | 1. 1 – сынып ата-аналарына, сынып жетекшісіне зерттеу нәтижесі бойынша кеңес беру | Баланың дамуына дұрыс көңіл бөлуге үйрету. | 1 тоқсан | Педагог – психологтар Ата-аналар Сынып жетекшісі | |||
2. 5 –сынып ата-аналарына сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне кеңес беру. | Оқушылардың орта буынға тез бейімделуіне көмек беру. | Қазан | Педагог – психологтар | Сынып семинары | |||
3.Ерекше назардағы оқушылардың ата-аналарына кеңес беру. | Балаларды жіті бақылауға алу. | Желтоқ сан | Педагог – психологтар Ата-ана | Ата-ана жиналысыда | |||
4.Аутодиструктивті мінезге бейімі бар оқушылар ата-аналарына кеңес беру | Суицидтің алдын алу. | Ақпан | Педагог – психологтар | Бағыт беру,қолдау | Ата-ана жиналысыда | ||
6.Мектепішілік қыздар жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру | Кеңес беру | Наурыз | Педагог-психологтар | жиналыс | Қыздар жиналысы | ||
7. 11-сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру. | ҰБТ-ге күн режимін, тамақталуын, көңіл-күйін қадағалау Қорытынды аттестатқа дайындық | Сәуір | Педагог – психологтар Ата-аналар | үнемі | 11 сынып ата-ана жиналысында | ||
8. 11 – сынып оқушыларына психологиялық кеңестер беру. | ҰБТ-ге дайындау. Қорытынды аттестатқа дайындық | Мамыр | Педагог – психологтар | Жыл бойы | |||
9. Тұлға аралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру | Жанжалды дер кезінде шешу | Жыл бойы | 11-сынып оқушылары Педагог-психологтар | үнемі | |||
1. 1-сыныпқа келетін оқушылардың зерттеу құжаттарын дайындау. | Оқуға дайындық деңгейін анықтау. | қыркүйек | Педагог – психологтар | ||||
2. 0 – 11 сыныпқа келетін оқушылардың толық сапалық тізімін алу. | Оқушылар туралы мәлімет алу. | Қыркүйек | Педагог – психологтар | ||||
3. Әр сыныптың жеке психологиялық диагностикалық карталарының құжаттарын дайындау. | Әр оқушы туралы мәлімет жинақтау. | Қыркүйек | Сынып жетекшілері Педагог – психологтар | Сынып сағаттарында | |||
4.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу | Оқуға дайындығын анықтау | Қыркүйек | Педагог-психологтар | Жеке әңгімелесу,сурет салдыру | Пед.консилиум | ||
5. Қиын және ерекше назардағы топқа тіркелген оқушылардың тізімін алып, мәлімет жинақтау. | Түзету (коррекция) жұмысын жүргізу. | Қазан | Педагог – психологтар Сынып жетекшілері | Отбасымен танысу | джо | ||
6. 11- сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын жинақтау. | қабілетін зерттеу | Қазан | Педагог – психологтар | Сынып сағаттарында | |||
7.Дарынды оқушылардың тізімін алу, құжаттарын жинақтау | Дарындылық деңгейін зерттеу | Қазан | Педагог – психологтар Сынып жетекшілері | ||||
8. 9 сынып оқушыларын зерттеу құжаттарын жинақтау. | қабілетін зерттеу | Желтоқсан | Педагог – психологтар | ||||
9. Жас мұғалімдер тізімін алып, құжаттарын жинақтау. | Сабақтарына қатынасу, бейімделуге көмек беру. | Желтоқ сан | Педагог – психологтар Жас мұғалімдер | Жас мамандар мен жұмыс семинарында | |||
10. Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау | Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу. | Қаңтар | Педагог – психологтар | ||||
11. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарын дайындау. | Кәсіби зейінін анықтау | Ақпан | Педагог – психологтар | Сынып сағаттарында | |||
12. МАДТ аралығындағы балаларды зерттеу | Тілінің дамуын анықтау | Ақпан | Педагог-психологтар | Дефектолог,логопедтің көмегін ұйымдастыру | әқімшілікте | ||
13.Орта буындағы күйзеліске ұшыраған балаларды зерттеу | Балалардың көңіл-күй деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психологтар | Күйзелістен шығу ситуациялық сұрақтар | әқімшілікте | ||
14.Мүмкіншілігі шектеулі балалармен коррекциялық сабақтар өткізу | Балалардың даму деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психологтар, әлеуметтік психолог | Әлеуметтік психологтың көмегін ұйымдастыру | |||
Мамандармен кездесу ұйымдастыру | пікірталас | Сәуір | Педагог-психологтар, Сынып жетекшілер | Оқушылар ұйым жиналысында | |||
16.Мүмкіншілігі шекткулі ата-аналармен жумыс | Психология лық көмек беру | Сәуір | Педагог-психологтар | Жалпы ата-ана Жиналысында | |||
17.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың әлеуметтік – медациналық сараптамадан қайта өтуіне құжаттарын дайындау | ОПМК-на сараптамасынан өтуін ұйымдастыру | Мамыр | Педагог-психологтар |
Педагог-психологтар: Малибекова .Ж.М
Абдуллаева .М.Р
Ж.Қаипов орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша
2021-2022 оқу жылындағы психологиялық қызмет көрсету бойынша жылдық жұмыс жоспары
Мақсаттар: тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін зерттеу,дамуындағы ауытқуларды болдырмау,
мәселелерді шешуге үйрету,психологиялық мәдениетін көтеру.
Міндеттер: білім беру ұйымдарында мұғалім,оқушы,ата-анаға психологиялық қолдау көрсету
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Орындау мерзімі | Нысаналы топ | Әдістемелік атаулар /ескертулер/ | Есептілік нысаны | |
Психодиагностикалық бағыт | 1. 1- сынып сабақтарына қатынасу | Оқу сауаттылығын бақылау | Жыл бойына | Педагог-психологтар | |||
2. 4 – сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу. Онлайн,оффлаин | Қорғану қабілетінің деңгейін анықтау | Қаңтар | Педагог – психологтар | «Жаңбыр астындағы адам» тесті | Сынып сағаттарын-да | ||
3. 9 – сынып оқушылары мен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу. оффлаин | 9 сынып оқушысының кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған диагностикалық дәптер арнау | Қаңтар | Педагог – психологтар | Д.Голланд тесті | Сынып сағаттарын-да | ||
4. 6 -11 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу. Онлайн,оффлаин | Суицидалды мінез-құлқын анықтау. | Ақпан | Педагог – психологтар | Г.Айзенк тесті | Сынып жетекшілер семинарында | ||
5. 6,7,8 – сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу онлайн | Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Ақпан | Педагог – психологтар | «Тұлғаның өзін-өзі бағалау» әдістемесі | Сынып сағаттарында | ||
6. 9, 10 - сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу онлайн,оффлаин | Оқу әрекетіндегі басты қызығушылық-тарымен пәнге деген қарым-қатынасын анықтау. | Наурыз | Педагог – психологтар | А.Голмшток «Танымдық-қызығушылық картасы» | Сынып сағаттарында | ||
7. 5 – 11 сынып оқушыларынан сауалнама алу. Онлайн,оффлаин Google форматта | Депрессиялық көңіл –күйін анықтау | Наурыз | Педагог – психологтар | А.Бека тесті | Сынып жетекшілер семинарында | ||
8. 7-11 сынып оқушыларынан сауалнама алу Онлайн,оффлаин Google форматта | Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу | наурыз | Педагог- психологтар | сауалнама | Директор жанындағы кіші кеңесте | ||
9. 4 – сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын, дамуын зерттеу, сабақтарына қатынасу Онлайн,оффлаин | Психологиялық ерекшеліктерінің деңгейін анықтау. | Сәуір | Педагог – психологтар Сынып жет. | Педконсилиумда | |||
10. 4 – сынып оқушыларымен түзету – дамыту жұмысы Сұраныс бойынша | Қорғану қабілеті нашар оқушыларға көмек беру. | Қаңтар | Педагог – психологтар Ата-аналар Сынып жетекшілері | Психология лық жаттығулар «3 тілек» «Биіктік», «Айна», | Ата – аналар жиналысында | ||
11. 5 – 11 оқушыларынан суицидальді мінез – құлық танытқандармен түзету жұмысы Онлайн,оффлаин | Өмірді сүюге, жасқсы көруге ұмтылдыру. | Ақпан | Педагог – психологтар Ата-аналар Сынып жетекшілері | «Өз жауыңды жой», » Скалалаз « Өмір қандай керемет!» | |||
12. 5 – 11 сыныптар арасынан депрессиялық көңіл – күйі басым оқушылармен түзету жұмысы Онлайн,оффлаин | Психологиялық көмек беру. | Сәуір | Педагог – психологтар Ата-аналар | Түзету-коррекциялық сабақтар | |||
13. 11-сынып оқушыларымен түзету жұмысы. Оффлаин,сұраныс бойынша | Қорқыныш, қобалжу, стресс сезімдерін арылту. | Сәуір Мамыр | Педагог – психологтар | «Ашық айтатын болсам», «Лимон», «Мен күштімін», «Сиқырлы қалам» | |||
14.Келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында оқушылармен тренингтер өткізу | Жыл бойына | Педагог-психологтар | «Мимика», «Ағаш,адам!» «Коридор», «Егер олай болса» «Менің атым» | ||||
15. «Баланы жәбірлеудің қасіреті» Баяндама Zoom платформасында | Суицид жағдайының алдын алу. | Қаңтар | Пед/психолог Ата-аналар Мектеп ұжымы | Жалпы ата-аналар жиналысында | |||
16. «Балаңыз дұрыс дамып, жетілуіне ата-ананың тигізер әсері » Баяндама Zoom платформасында | Ата-аналардың білімін көтеру. | Ақпан | Ата – аналар | ата-аналар | |||
17. «Бала өмірдің басты құндылығы» Баяндама Zoom платформасында | Ата-аналармен мұғалімдерге кеңестер беру | Ақпан | Педагог-психологтар | жиналысында | |||
18.Аудандық жас өспірімдер бөлімінің инспекторлары мен кездесу ұйымдастыру. Zoom платформасында | Қылмыстың алдын алу. | Наурыз | Пед/ психологтар Сынып жет. | Оқушылар ұйым жиналысында | |||
19. Ерекше назардағы балалар мен жұмыс. «Жазғы демалысыңды жоспарладың ба?» Zoom платформасында | Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу. | Мамыр | Педагог – психологтар | ||||
20.Мектепішілік «Сенім жәшігінің»жұмысын жандандыру | Оқушылар хаттарын мұқият оқып,акт толтыру,көмек беру | Үнемі | Педагог-психологтар | ||||
21. «Тәуекел» тобындағы балаларымен жұмыс оффлаин | Сауалнама,бақылау отбасына рейд жүргізу | Ай сайын | Педагог-психологтар | ||||
Түзету-коррекциялық бағыт | 22.Оқушылардың сабақтан тыс кезіндегі іс-шараларға тиімді белсене қатысуын ұйымдастыру | «үйірме,спорт секциясы,ән-би,сурет,кітапхана,саяхат т.б.» | Үнемі | Педагог-психологтар | |||
1. 1 – сынып ата-аналарына, сынып жетекшісіне зерттеу нәтижесі бойынша кеңес беру | Баланың дамуына дұрыс көңіл бөлуге үйрету. | Жыл бойы | Педагог – психологтар Ата-аналар Сынып жетекшісі | ||||
2.Суицидалді мінезге бейімі бар оқушылар ата-аналарына кеңес беру Zoom платформасында | Суицидтің алдын алу. | Ақпан | Педагог – психологтар | Ата-ана жиналысыда | |||
3.Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру | Кеңес беру | Наурыз | Ата-ана Педагог-психологтар | Тізімдегі оқушылар | |||
4.Мектепішілік «Қыздар» клубының жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру /онлайн,оффлаин/ | Кеңес беру | Наурыз | Педагог-психологтар | Қыздар жиналысы | |||
5. 11-сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру. Zoom платформасында | ҰБТ-ге күн режимін, тамақталуын, көңіл-күйін қадағалау | Сәуір | Педагог – психологтар Ата-аналар | 11 сынып ата-ана жиналысында | |||
6. 11 – сынып оқушыларына психологиялық кеңестер беру. Оффлаин | ҰБТ-ге дайындау. | Мамыр | Педагог – психологтар | ||||
7. Тұлға аралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру /Кезінде / | Жанжалды дер кезінде шешу | Жыл бойы | 11-сынып оқушылары Педагог-психологтар | ||||
8.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу | Оқуға дайындығын анықтау | Жыл бойы | Педагог-психологтар | ||||
Ағартушылық – профилактикалық бағыт | 1. 11- сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын жинақтау. | Сенсорикалық қабілетін зерттеу | Қаңтар | Педагог – психологтар | Жеке әңгімелесу,сурет салдыру | ||
2. Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау | Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу. | Қаңтар | Педагог – психологтар | Сынып сағаттарында | |||
3. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарын дайындау. | Кәсіби зейінін анықтау | Ақпан | Педагог – психологтар | ||||
4. МАДТ аралығындағы балаларды зерттеу оффлаин | Тілінің дамуын анықтау | Ақпан | Педагог-психологтар | ||||
5.Орта буындағы күйзеліске ұшыраған балаларды зерттеу онлайн | Балалардың көңіл-күй деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психологтар | Жас мамандар мен жұмыс семинарында | |||
6.Мүмкіншілігі шектеулі балалармен коррекциялық сабақтар өткізу офлайн | Балалардың даму деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психологтар, әлеуметтік психолог | Дефектолог,логопедтің көмегін ұйымдастыру | |||
7.Ауылдық дәрігер мамандарымен кездесу ұйымдастыру | Нашақорлықтың алдын алу | Сәуір | Педагог-психологтар, Сынып жетекшілер | Сынып сағаттарында | |||
8.Мүмкіншілігі шекткулі ата-аналармен жумыс офлайн | Психология лық көмек беру | Сәуір | Педагог-психологтар | Әлеуметтік психологтың көмегін ұйымдастыру | әқімшілікте | ||
9.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың әлеуметтік – медациналық сараптамадан қайта өтуіне құжаттарын дайындау | ОПМК-на сараптамасынан өтуін ұйымдас Тыр у | Мамыр | Педагог-психологтар | әқімшілікте | |||
10. Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау | Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу. | Қаңтар | Педагог – психологтар | джо | |||
11. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарын дайындау. | Кәсіби зейінін анықтау | Ақпан | Педагог – психологтар | Сынып сағаттарында | |||
12. Жеке сұраныс бойынша жұмыс | Балалардың көңіл-күй деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психологтар | ||||
13. Мүмкіншілігі шектеулі балалармен коррекциялық сабақтар өткізу офлайн | Балалардың даму деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психологтар,әлеуметтік психолог | ||||
Консультациялық бағыт | 14. Жасөспірімдер жөніндегі инспектормен кездесу | Қылмыстың,зорлық-зомбылықтың алдын алуға байланысты ағарту жұмысы | Сәуір | Педагог-психологтар Сынып жетекшілер | Жас мамандар мен жұмыс семинарында | ||
15. Сенім жәшігінің жұмысын жандандыру | Психология лық көмек беру | Сәуір | Педагог-психологтар | Әлеуметтік психологтың көмегін ұйымдастыру | |||
16.Мүмкіншілігі шектеулі балалардың әлеуметтік – медациналық сараптамадан қайта өтуіне құжаттарын дайындау | ОПМК-на сараптамасынан өтуін ұйымдас тыру | Мамыр | Педагог-психологтар | Сынып сағаттарында | |||
әқімшілікте |
Педагог-психологтар: Малибекова Ж.М
Абдуллаева М.Р