Дефектологтың рефлекциялық есебі » Ж.Қаипов атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ж.Қаипов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Дефектологтың рефлекциялық есебі
14
июль
2023

Дефектологтың рефлекциялық есебі

«Еңбекшіқазақ ауданының білім бөлімі »
мемлекеттік мекемесінің «Ж.Қаипов атындағы орта мектеп» коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Дефектологтың 2022-2023 оқу жылының рефлекциялық есебі
2022-2023 оқу жылының барысында түзете- дамыту , білім алатын оқушылармен жылдық жұмыс жоспары бекітілді .Қойылған диогназдары бойынша сабақ өтілді,аптасына 2 рет жеке-жеке сабақ өтілді әр баламен .
10.09.2022 ж ыл оқу жылының басында түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді. Барлық бала саны-24 Оның -20 білім алушы тіл кемістігі бар ,5 білім алушы үлгерімі төмен
Нормативті құқықтық құжаттар ,әдістемелік құжаттар қайта қарастырылып толтырылды. Білім алушылардың психикалық дамуының динамикасын бақыланды, білім алушылардың оқудағы үлгермеушіліктерін жою ,білім алушылардың ата-аналарымен жиналыс , кеңес жүргізілді . Білім алушылармен түзете-дамыту жұмыстары жүргізілді.
Мақсаты : Мектеп жасындағы мүмкіндігі шектеулі білім алушыларға уақытылы көмек көрсету,мүмкіндігі шектеулі білім алушылардың когнитивті процестерінің бұзылыстарын анықтау , пайда болу себептерін анықтай отырып білім алушыларды арнайы түзете-дамыту бағдарламамен білім беру және тәрбиелеу.
1.Алтымбек Қарақат 3 а сыныбының білім алушысы ОПМПКА-ның тұжырымдамасымен (обучение по общеобразовательный программе с индивидуальной подходом.Занятие с психологом-развитие эмоционально-волевой деятельности-повышение самоценки) білім алушының дамуының динамикасы бақылануда ,өте тұйық болган ашылды .




2.Нұрмұхаметұлы Әли 1в сынып білім алушысы алушысы тіл кемістігі бар (л,р ж,з) әріпіне тілі келмейді,ерекше білімді қажет ететін білім алушы,оқу жазу дағдыларын жетілдіру қоршаған орта түсінігін кеңейту ,түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу , тіл жаттығулары ұсақ қол моторика жаттығулары жүргізілді




3 Ержанқызы Маржан 1в сынып білім алушысы алушысы тіл кемістігі бар (қ,р ) әріпіне тілі келмейді,ерекше білімді қажет ететін білім алушы,оқу жазу дағдыларын жетілдіру қоршаған орта түсінігін кеңейту ,түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу , тіл жаттығулары ұсақ қол моторика жаттығулары жүргізілді


4 Гамал Алихан 1а сынып білім алушысы алушысы тіл кемістігі бар (р ) әріпіне тілі келмейді, қоршаған орта түсінігін кеңейту ,түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу , тіл жаттығулары ұсақ қол моторика жаттығулары жүргізілдуде,жұмысты жалғастыру керек .


5 Кеңесбек Сұлтан 4а сынып білім алушысы тіл кемістігі бар (р,л) әріпіне тілі келмейді,ерекше білімді қажет ететін білім алушы,оқу жазу дағдыларын жетілдіру қоршаған орта түсінігін кеңейту ,түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу , жалғастыру керек .


Ерекше білімді қажет ететін білім алушылардың математикалық білім деңгейін арттыру, оқу жазу дағдыларын жетілдіру , қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту , өзін-өзіне қызмет ету дағдысын дамыту оқу әректін еңбекпен ұштастыру жұмыстары жүргізілді


Алмас Алихан 2б сынып білім алушысымен мектепшілік консилиум болды Мектеп әкімшілігімен ,ата-анасымен,пән мұғалімдерімен пікірілері тыңдалып,арнайы мамандарға жугінуі туралы ұсыныстар айтылды. ОПМПКА-ның тұжырымдамасымен (Обучение по общеобразовательной программе с индивидуальной подходом.Занятие с психологом
-развитие эмоционально
-волевой деятельности
-развитие по развитию обьема механической и смысловой памяти) білім алушының тіл кемістігі бар (л) әріпіне тілі келмейді ,білім алушының дамуының динамикасы бақылануда , оқу жазу дағдыларын жетілдіру қоршаған орта түсінігін кеңейту ,түзете-дамыту жұмыстары жүргізілуде , жалғастыру керек .



8 Бірлікбай Айша 4бсынып білім алушысы үлгерімі төмен , математикалық айналамен танысу ,оқу жазу дағдыларын жетілдіру жұмыстары жүргізілді, былтырғы жылдан өзгерістер анықталды. Минутына 30-33 сөз оқиды ,оқуға ынтасы бар.Оқу жазу дағдылары қалыпты,бірақ жұмысты жалғастыру керек.


9 .Бөрдіке Азамат 4а сынып білім алушысы ОПМПКА-ның тұжырымдамасымен (Занятие с психологом
-развитие эмоц-волевой деятельности
-развитие всех познавательных процессов занятие с логопедом
-пополнение словарного запаса
-формирование фразовой речи) білім алушының дамуының динамикасы бақылануда , үлгерімі төмен математикалық айналамен танысу ,оқу жазу дағдыларын жетілдіру жұмыстары жүргізілуде,жұмысты жалғастыру керек.


10.Сарсанбаев Нурсұлтан 2в сынып білім алушысы ОПМПКА-ның тұжырымдамасымен (Занятие с психологом
-развитие эмоц-волевой сферы
Занятие с логопедом
-повышение самооценки
Занятие с логопедом
-пополнение словарного запаса
-формирование иуной речи
-работа под чтением и письма) білім алушының дамуының динамикасы бақылануда , үлгерімі төмен тіл кемістігі бар(р,л) әріпіне тілі келмейді , математикалық айналамен танысу ,оқу жазу дағдыларын жетілдіру жұмыстары жүргізілуде,жұмысты жалғастыру керек.

Мүмкіндігі шектеулі білім алушылардың бірінші жарты жылдықта түзете-дамыту сабағынан қорытынды жасалды





Еркеұлан Аяжан


Баланың артикуляциялық аппаратының жағдайы қалыпты. Фонематикалық есту қабілеті дамыған. Импрессивтік сөйлеу тілі жас ерекшелігіне сай дамыған. Затттарды атаулары бойынша таниды, көрсете алады. Экспрессивтік сөйлеу тілі дамыған. Заттарды атаулары бойынша атап бере алады. Баланың сөздік қоры бар. Буындық құрылымы мен байланыстырып сөйлеуі бар.
Жеке дыбыстардан «р» дыбыстары жоқ. Жеке дыбыстарды жеке және сөз арасында қою жұмыстарын талап етеді. Ауызша сөйлеу тілі дамыған. Лексикалық және грамматикалық тапсырмаларды өздігінен орындай алады. Бала сұрақтарды түсінеді. Диалог құруды біледі.

Қорытынды: балаға жеке дыбыстардан «л» және «р» дыбысын қою, лексико-грамматикалық жұмыстармен ауызша және жазбаша сөйлеу тілін түзете дамыту жұмыстары жұргізіліп нақты кезде нәтеже шықты.




Қайратбек Айсұлтан

Тексеру кезінде байланыс нәтижелі жок. Үлкен моторика дамыған, ұсақ моторика дамыған. Еркін моторика қалыптасады. Білім және ұсыну қоршаған орта туралы түсінігін төмендетілді. Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары бар. Атына кері қайтарып, өздерін ұсынбайды толық көлемде емес. Ол күнделікті өмір деңгейінде сөйлеген сөзді қабылдайды, қосымша түсініктеме мен ынталандыру арқылы маманның көмегімен нұсқауларды дамайды. Танымдық қызығушылық төмендейді. Дене бөліктерін көрсееди. Қалыптасу кезеңіндегі ойын әрекеті жок. Ол ойыншықтарға қызығушылық тантады, мақсатына сай ойнамайды, қызығушылық тез жок. Қалыптастыру сатысында сенсорлық стандарттар (түс, пішін, мән). Ересектермен және балалармен қарым-қатынаста аз байланыс жоқ
Ұсынымдар:
1.Танымдық процестерді дамыту
2.Ойын дағдыларын дамыту









1.
2.
3.
4.
5. Сөздік дамуы

(артикуляциялық аппараттың жағдайы,дыбысты айтуы,фонематикалық есту қабілеті,
импрессивтік,экспрессивтік сөйлеуі,буындық құрылымы,байланыстырып сөйлеуі,
ауызша,жазбаша)
Юлашбай Дәмир
Артикуляциялық аппаратының жағдайы қалыпты. Сөздік дамуы нормаға сай. Импрессивтік және экспрессивтік сөйлеу тілі бар. Жеке дыбыстардан тек «р» дыбысы жоқ. Фонематикалық есту қабілеті дамыған. Буындық құрылымы мен байланыстырып сөйлеуі бар. Ауызша жіне жазбаша сөйлеу тілі дамыған. Лексикалық және грамматикалық тапсырмаларды орындай алады. Сұрақтарды түсініп, жауап бере алады. Өздігінен тақпақтарды айтып, түсінгенін жеткізе алады.
Қорытынды: жеке «л» және «р» дыбысын қою, тіл бұлшықетінің жұмысын жақсарту тузете дамыту жұмыстары қажет етіледі.


6. Сөздік дамуы
(артикуляциялық аппараттың жағдайы,дыбысты айтуы,фонематикалық есту қабілеті,
импрессивтік,экспрессивтік сөйлеуі,буындық құрылымы,байланыстырып сөйлеуі,
ауызша,жазбаша)
Асхарбек Олжас
Баланың артикуляциялық аппаратының жағдайы қалыпты. Өздігінен тілін бір қалыптан екінші қалыпқа өзгертуге кішкене қиналады. Сөйлеу барысында көбінесе тілінің ұшын жоғарғы жақ тістің артына тақап сөйлейді. Көптеген дауыссыз дыбыстарды жұмсартып айтады.
Баланың импрессивтік сөйлеу тілі дамыған. Заттарды атаулары бойынша таниды.
Экспрессивтік сөйлеу тілі жас ерекшелігіне сай дамыған. Заттарды атаулары бойынша атайды. Жеке дыбыстардан қатаң «л» дыбысы жоқ және «р» дыбысы жоқ.
Сөздік дамуы нормаға сай. Сөздік қоры бар. Буындық құрылымы мен байланыстырып сөйлеуі бар. Сұрақтарды түсініп, жауап бере алады. Өздігінен әңгіме құрай алады. Ауызша сөйлеу тілі дамыған.

Қорытынды: жеке «л» және «р» дыбысын қою, тіл бұлшықетінің жұмысын жақсарту тузете дамыту жұмыстары қажет етіледі.


7. Сөздік дамуы

(артикуляциялық аппараттың жағдайы,дыбысты айтуы,фонематикалық есту қабілеті,
импрессивтік,экспрессивтік сөйлеуі,буындық құрылымы,байланыстырып сөйлеуі,
ауызша,жазбаша)

Пулатжан Айғалй
Баланың артикуляциялық аппаратының жағдайы қалыпты. Фонематикалық есту қабілеті дамыған. Импрессивтік сөйлеу тілі жас ерекшелігіне сай дамыған. Затттарды атаулары бойынша таниды, көрсете алады. Экспрессивтік сөйлеу тілі дамыған. Заттарды атаулары бойынша атап бере алады. Баланың сөздік қоры бар. Буындық құрылымы мен байланыстырып сөйлеуі бар.
Жеке дыбыстардан «р» дыбыстары жоқ. Жеке дыбыстарды жеке және сөз арасында қою жұмыстарын талап етеді. Ауызша сөйлеу тілі дамыған. Лексикалық және грамматикалық тапсырмаларды өздігінен орындай алады. Бала сұрақтарды түсінеді. Диалог құруды біледі.

Қорытынды: «р» дыбысын қою, тіл бұлшықетінің жұмысын жақсарту тузете дамыту жұмыстары қажет етіледі.



Сөздік дамуы
(артикуляциялық аппараттың жағдайы,дыбысты айтуы,фонематикалық есту қабілеті,
импрессивтік,экспрессивтік сөйлеуі,буындық құрылымы,байланыстырып сөйлеуі,
ауызша,жазбаша)

Фшимов Ильмурат


Баланың артикуляциялық аппаратының жағдайы қалыпты. Фонематикалық есту қабілеті дамыған. Импрессивтік сөйлеу тілі жас ерекшелігіне сай дамыған. Затттарды атаулары бойынша таниды, көрсете алады. Экспрессивтік сөйлеу тілі дамыған. Заттарды атаулары бойынша атап бере алады. Баланың сөздік қоры бар. Буындық құрылымы мен байланыстырып сөйлеуі бар.
Жеке дыбыстардан «р» дыбыстары жоқ. Жеке дыбыстарды жеке және сөз арасында қою жұмыстарын талап етеді. Ауызша сөйлеу тілі дамыған. Лексикалық және грамматикалық тапсырмаларды өздігінен орындай алады. Бала сұрақтарды түсінеді. Диалог құруды біледі.

Қорытынды: балаға жеке дыбыстардан «л» және «р» дыбысын қою, лексико-грамматикалық жұмыстармен ауызша және жазбаша сөйлеу тілін түзете дамыту жұмыстары жұргізіліп нақты кезде нәтеже шықты.

5.Сөздік дамуы
(артикуляциялық аппараттың жағдайы,дыбысты айтуы,фонематикалық есту қабілеті,
импрессивтік,экспрессивтік сөйлеуі,буындық құрылымы,байланыстырып сөйлеуі,
ауызша,жазбаша)


Бисен Дінмұхамет
Артикуляциялық аппаратын тексеру кезінде: тістері ұсақ, түзу, тістеуі дұрыс, тілі жалпақ, қалыпты, тілшігі дұрыс. Баланың импрессивтік тілі дамыған. Заттарды атауы бойынша таниды, біледі. Экпрессивтік тілі орташа дамыған.
Жеке дыбыстардан «р» дыбысын ғана айта алмайтын.
Мысалы, «Раушан» деген сөзде «р» дыбысын қалдырып кетеді. Сөйлеу барысында көп сөздерде «л» дыбысын қосып айтаын. Яғни жоқ дыбыстардың орнына «р» мен «л» дыбыстарын қолданатын.

Қорытынды: балаға жеке дыбыстардан «л» және «р» дыбысын қою, лексико-грамматикалық жұмыстармен ауызша және жазбаша сөйлеу тілін түзете дамыту жұмыстары жұргізіліп нақты кезде нәтеже шықты.
7.Сөздік дамуы
(артикуляциялық аппараттың жағдайы,дыбысты айтуы,фонематикалық есту қабілеті,
импрессивтік,экспрессивтік сөйлеуі,буындық құрылымы,байланыстырып сөйлеуі,
ауызша,жазбаша)
Қабылжан Алтынай

Артикуляциялық аппаратын тексеру кезінде: тістері ұсақ, түзу, тістеуі дұрыс, тілі жалпақ, қалыпты, тілшігі дұрыс. Баланың импрессивтік тілі дамыған. Заттарды атауы бойынша таниды, біледі. Экпрессивтік тілі орташа дамыған.
Жеке дыбыстардан «р» дыбысын ғана айта алмайды.
Мысалы, «Раушан» деген сөзде «р» дыбысын қалдырып кетеді. Сөйлеу барысында көп сөздерде «л» дыбысын қосып айтады. Яғни жоқ дыбыстардың орнына «р» мен «л» дыбыстарын қолданады.

Қорытынды: балаға жеке дыбыстардан «л» және «р» дыбысын қою, лексико-грамматикалық жұмыстармен ауызша және жазбаша сөйлеу тілін түзете дамыту жұмыстары жұргізіліп нақты кезде нәтеже шықты








Қамбарбек Абылай

Баланың артикуляциялық аппаратының жағдайы қалыпты. Фонематикалық есту қабілеті дамыған. Импрессивтік сөйлеу тілі жас ерекшелігіне сай дамыған. Затттарды атаулары бойынша таниды, көрсете алады. Экспрессивтік сөйлеу тілі дамыған. Заттарды атаулары бойынша атап бере алады. Баланың сөздік қоры бар. Буындық құрылымы мен байланыстырып сөйлеуі бар.
Жеке дыбыстардан «р» дыбыстары жоқ. Жеке дыбыстарды жеке және сөз арасында қою жұмыстарын талап етеді. Ауызша сөйлеу тілі дамыған. Лексикалық және грамматикалық тапсырмаларды өздігінен орындай алады. Бала сұрақтарды түсінеді. Диалог құруды біледі.

Қорытынды: «р» дыбысын қою, тіл бұлшықетінің жұмысын жақсарту тузете дамыту жұмыстары қажет етіледі.





Сатылған Ерасыл
Баланың артикуляциялық аппаратының жағдайы қалыпты. Фонематикалық есту қабілеті дамыған. Импрессивтік сөйлеу тілі жас ерекшелігіне сай дамыған. Затттарды атаулары бойынша таниды, көрсете алады. Экспрессивтік сөйлеу тілі дамыған. Заттарды атаулары бойынша атап бере алады. Баланың сөздік қоры бар. Буындық құрылымы мен байланыстырып сөйлеуі бар.
Жеке дыбыстардан «р» дыбыстары жоқ. Жеке дыбыстарды жеке және сөз арасында қою жұмыстарын талап етеді. Ауызша сөйлеу тілі дамыған. Лексикалық және грамматикалық тапсырмаларды өздігінен орындай алады. Бала сұрақтарды түсінеді. Диалог құруды біледі.

Қорытынды: «р» дыбысын қою, тіл бұлшықетінің жұмысын жақсарту тузете дамыту жұмыстары қажет етіледі.



Ұсыныстар:
- Мұғалімдер мен ата- аналар арасында түсіндіру шараларын жүргізу, тығыз байланыста болу.
- Түзете – дамыту жұмыстарын және оның мақсаттары жайлы мұғалімдер мен ата-аналар арасында жиналыс өткізу.
- Түзете – дамыту жұмысын қажет ететін білім алушыларға мониторинг жасау , жеке жұмыс жүргізу .
- Сөйлеу карталарын талапқа сай толтыру .


.
. Қорытынды : Кеңесбек Сұлтан сабаққа белсенді қатысты ,бірақ әлі де жұмысты жалғастыру керек.Қалған оқушылармен жұмысты жалғастыру керек.

Дефектологтар : Досыбекова К
Сарлыбаева А





dokument-microsoft-word-4.docx [844,96 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: dokument-microsoft-word-4.docx
dokument-microsoft-word-4.docx [844,96 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: dokument-microsoft-word-4.docx
dokument-microsoft-word-4.docx [844,96 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: dokument-microsoft-word-4.docx
dokument-microsoft-word-4.docx [844,96 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: dokument-microsoft-word-4.docx
dokument-microsoft-word-4.docx [844,96 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: dokument-microsoft-word-4.docx
dokument-microsoft-word-4.docx [844,96 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: dokument-microsoft-word-4.docx
dokument-microsoft-word-4.docx [844,96 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: dokument-microsoft-word-4.docx